Valikko Sulje

TUNTIKUVAUKSET

BAILUT

Bailut on hikinen tanssillinen tunti, jossa tanssityylit, teemat ja rytmit vaihtuvat ahkerasti. Tanssitaitoa taustalla ei tarvita. Biletä ja kasvata kuntoasi huomaamatta!

CROSSCIRCUIT

Kiertoharjoittelua, jossa voit heittää aivot narikkaan ja tulla mukaan juuri sellaisena kuin olet. Välineinä käytetään kaikkea mitä salilta löytyy (kahvakuulat, jumppapallot, voimistelurenkaat, omankehonpaino jne). Ohjaaja on paikalla sinua ohjeistamassa mikäli tarvitset vaihtoehtoisia liikkeitä esimerkiksi nivelvaivojen takia. Harjoittelu on myös helppo muokata sopivaksi kevyemmällä tai raskaammalla vastuksella. 

CORE & KEHONHUOLTO

Koko keskivartalo treenataan monipuolisesti läpi kiertävällä liikepaletilla ja lopputunti parannetaan liikkuvuutta dynaamisilla venytyksillä ja liikkeen avulla.

IISISTEP

Helppoa askellusta step-laudalla. Tunti sisältää aina myös monipuolisen lihaskunto-osuuden sekä venyttelyt. Sopii erityisesti aloittelijalle, mutta myös konkari saa tästä itselleen hien pintaan.

JOOGA & KEHONHUOLTO

Tunnin tavoitteena on kehon ja mielen hyvä fiilis. Tunti sisältää monipuolisesti liikkuvuus- ja tasapainoharjoitteita sekä kehonhallintaa ja -huoltoa. Varoituksen sana: saatat jopa rentoutua!

KAHVAKUULA

Kahvakuula on tehokas ja monipuolinen treenimuoto. Kuulalla saa treenattua voimaa, kehonhallintaa, tasapainoa ja liikkuvuutta. Kuulaliikkeet ovat isoja ja kokonaisvaltaisia, joten myös aerobinen kunto kasvaa hyvin. Tunnit ovat dynaamisia, monipuolisia ja toiminnallisia ja jokaiseen kuntotasoon soveltuvia.

KIINTEYTYS

Kiinteytys-tunti saa alkunsa helpoista, valmistavista ja avaavista liikkeistä koostuvasta alkulämmittelystä (ei askelsarjoja). Tunnin edetessä muokataan vartalon eri lihaksia omaa kehon painoa sekä lisäpainoja hyödyntäen. Tunti päättyy rentouttavaan palautteluun. Tunnin aikana kehität lihaksistoasi ja hapenottokykyäsi. Tarvitset mukaan mukavat treenivaatteet, sisäliikuntakengät, hikipyyhkeen ja vesipullon.
Sopii loistavasti liikuntaa aloittelevallekin!

KUNTOJUMPPA

Takuuvarmaa hartiaseudun jumien pehmennystä keppijumpalla, helppoja askellussarjoja ja monipuolista lihaskuntotreeniä vaihtelevin välinein. Lopuksi piiitkä liikkuvuus ja venyttelyosio.

KUNTOSALI & KAHVAKUULA

Tehokas kiertoharjoittelu kuntosalilla ja perään kahvakuulatreeniä. Treenimuotoja vaihdellen tututkin perusliikkeet saavat uutta tehoa ja painopakan vaihto irtopainoihin haastaa kehon koordinaation. Jokainen treenaa oman kunnon sallimalla teholla ja liikkeillä, joihin tarvittaessa mietitään vaihtoehtoja. Lopuksi palautellaan liikkuvuus- ja venyttelyosuudella. 

LADIES

Jotakin uutta ja jotakin vanhaa… Paljon lihaskuntoa ja pitkät venytykset, ei vaikeita askelkoukeroita. Sopii ihan jokaiselle. Tervetuloa nautiskelemaan!

PILATES

Pilates on hellävaraista, jopa pienieleistä ja samalla mahtavan tehokasta. Ohjauksessa tällä tunnilla on vahvasti mukana myös lantionpohjan lihasten harjoittelu keskivartalon voiman ja koko kehon liikkuvuuden lisäksi. Lopussa mielen harjoitus ja rauhoitus kuin treeniviikon kruununa.

RVP

Tavoitteena jumalaiset reidet, vatsa ja pakarat! Tunti alkaa lämmittävällä ja avaavalla osuudella, jonka jälkeen tuloksellista lihaskuntoilua. Loppujäähdyttely liikkuvuusharjoittein.

SENIORIJUMPPA

Pehmeää mutta tehokasta kuntojumppaa, helpoilla askelluksilla lämmitellen, keppijumpalla ylä- ja keskivartalon jumeja pehmitellen, tasapainoharjoitteilla haastaen, monipuolisella lihaskuntoharjoittelulla vahvistaen ja lopuksi liikkuvuusharjoittein ja venytyksin palautellen. 

SELKÄ & KEHONHUOLTO 

Pilates-pohjainen tunti, jossa rauhallinen tempo. Vahvistavat liikkeet kohdistuvat pinnallisten lihasten lisäksi voimakkaasti syviin vartalon lihaksiin. Laajoilla liikeradoilla liikutetaan rankaa ja niveliä. Vaihtuvin välinein treenataan monipuolisesti ja kehoa myös hellien. 

STEPBODY / STEPMUOKKAUS

Vauhdikasta askellusta steplaudalla ja sen ympärillä. Lisäksi mukaan on ujutettu sopivasti lihaskuntoa. Tällä tunnilla ei tarvitse palella.

TEHOTREENI

Huolellisen alkulämmittelyn jälkeen tehdään liikepattereita vaihtelevin harjoittein ja kestoin. Välineinä käytetään levytankoja, kahvakuulia, steppilautoja ja mattoja. Kukin treenaa omaan tahtiinsa ja ohjaaja opastaa tarvittaessa vaihtoehtoisiin liikkeisiin. Tästä treenistä saat keskelle viikkoa tuloksekkaan kokonaisuuden.

VOIMA & TASAPAINO

Aloitamme monipuolisin liikkein lämmitellen ja jatkamme tasapainoa parantaviin harjoituksiin, joita seuraa vahvistava ja voimistava lihaskunto-osuus vaihtelevasti välineistöä hyödyntäen. Lopussa jäähdyttely liikkuvuusharjoittein. 

VOIMA & TEKNIIKKA 

”Ensin viilataan pilkkua tekniikoitten kanssa ja sen jälkee lähetään repii nii lujaa ku lähtee jotain sinnepäin.”

Alkutunnilla keskitytään jonkun isomman voimaliikkeen tekniikkaan. Sitä seuraa noin 30 minuutin kiertoharjoitus, jossa tehdään päivän teemaliikettä tukevia harjoitteita ja nostetaan sykettä. Tunnin lopussa on vielä palauttavat venyttelyt.