Valikko Sulje

MAANANTAI

HELPPO JOOGA

Helppo Jooga -tunnilla valmistellaan rennolla ja iloisella asenteella kehoa uuteen päivään ja viikkoon. Tunnilla tehdään herätteleviä, helppoja harjoituksia hengityksen saattelemana. Tunti soveltuu ihan kaikille.

KAHVAKUULA

Kahvakuula on tehokas ja monipuolinen treenimuoto. Kuulalla saa treenattua voimaa, kehonhallintaa, tasapainoa ja liikkuvuutta. Kuulaliikkeet ovat isoja ja kokonaisvaltaisia, joten myös aerobinen kunto kasvaa hyvin. Tunnit ovat dynaamisia, monipuolisia ja toiminnallisia ja jokaiseen kuntotasoon soveltuvia.

MUOKKAUS

Muokkaus on toiminnallista ja hauskaa sekä hikistä ja haastavaa.  

Muokkaustunnilla liikutaan pääasiassa oman kehon painon avulla mutta toisinaan käytetään myös välineitä (painot, steppilaudat, jumppapallot, yms). 

Muokkaustunnilla haastetaan aerobista kuntoa, kehitetään lihasvoimaa, parannetaan lihaskestävyyttä sekä tasapainoa. Tunti sopii mille tahansa kuntotasolle, jokainen liikkuu oman kyvykkyytensä mukaan.

TIISTAI

CROSSCIRCUIT

Kiertoharjoittelua, jossa voit heittää aivot narikkaan ja tulla mukaan juuri sellaisena kuin olet. Välineinä käytetään kaikkea mitä salilta löytyy (kahvakuulat, jumppapallot, voimistelurenkaat, oman kehon paino jne). Ohjaaja on paikalla sinua ohjeistamassa, mikäli tarvitset vaihtoehtoisia liikkeitä esimerkiksi nivelvaivojen takia. Harjoittelu on myös helppo muokata sopivaksi kevyemmällä tai raskaammalla vastuksella. 

TORSTAI

VOIMA & TASAPAINO

Aloitamme monipuolisin liikkein lämmitellen ja jatkamme tasapainoa parantaviin harjoituksiin, joita seuraa vahvistava ja voimistava lihaskunto-osuus vaihtelevasti välineistöä hyödyntäen. Lopussa jäähdyttely liikkuvuusharjoittein. 

TANSSIKSI/LATINOBIC

TANSSIKSI/LATINOBIC on seuratanssin ammattilaisten kehittämä tanssiliikuntamuoto, jossa liikutaan koulutetun ohjaajan johdolla mukaansa tempaavien tuttujen tanssirytmien tahdissa ja jossa samalla opitaan eri tanssilajien perusaskeleet ja lajinomainen liikkuminen. Tanssiksi-tanssiliikuntatuntien tavoite on kehittää ja ylläpitää fyysistä, psyykkistä ja sosiaalista kuntoa tanssimalla. Tämä toteutuu pitämällä askelikot ja tanssisarjat riittävän yksinkertaisina, jotta jokainen tunnilla olija pääsee työstämään niitä mahdollisimman tehokkaasti, omaa kehoaan kuunnellen. Tanssisarjoja varioidaan vaihtamalla suuntaa, tekemällä sama sarja aloittaen toisella jalalla, muuttaen ryhmittelyä – näillä saadaan aivoille uutta työstettävää vanhan tutun sarjan kanssa. Kaikilla tunneilla työskennellään tehokkaalla rasvanpolttosykkeellä ja sykettä voi itse säädellä lisäämällä tai löysäämällä tehoja ohjaajan ohjeiden mukaan.

Tanssiksi-tunnilla soi sekä latinalaismusiikki, swingpohjainen musiikki tai kotoinen lavatanssimusiikki. Tanssiksi sopii myös heille, jotka eivät aikaisemmin ole tanssineet, mutta jotka haaveilevat tanssitaidon hankkimisesta.  Oppiminen tapahtuu kuin huomaamatta ja opituista asioista on iloa myös paritanssissa. 

JOOGA

Joogatunnilla tehdään rennolla ja iloisella asenteella hengityksen saattelemana harjoituksia, jotka vahvistavat lihasvoimaa ja edistävät liikkuvuutta sekä tasapainoa. Tunti päättyy loppurentoutukseen. Tunti soveltuu niin aloittelijoille kuin aiemmin joogaa harrastaneille